wtorek, 26 maja 2015

Początki..

Cześć Wam!

Jest to mój pierwszy post więc postanowiłam, że Wam opowiem o czym będę pisała, czym się interesuję itp. ;))

No więc tak:

Nazywam się Kasia, mam 15 lat, mam siostrę bliźniaczkę i jestem z Poznania. ;))
Kocham muzykę (gram na gitarze, śpiewam), fotografowanie, sport i wiele wiele innych ;))
Na tym blogu zobaczycie w szczególności jak się odżywiam, co ćwiczę (różna FIT rzeczy), moje sesje zdjęciowe oraz zdjęcia bardziej artystyczne które sama zrobiłam i przerabiałam. ;) Znajdziecie tu także różne modowe posty. :)
Nie chcę za dużo obiecywać lecz postaram się dodawać posty raz na tydzień/dwa tygodnie, ale jak to napisałam wcześniej - nie chcę niczego obiecywać:)

Najczęściej znajdziecie mnie na:
Instagram: https://instagram.com/najdora1/
ask: http://ask.fm/KasiaNajdora

Tu macie moje zdjęcie (wiem, że jakość powalająca, ale to jeden jedyny raz ;) )

Jak Wam mijają te ostatnie dni szkoły? :)) Opowiadajcie.. Chętnie poczytam.
xoxo Kasia! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz