czwartek, 28 maja 2015

Zdrowo na początek :D

Hej hej! <3

Dziś przychodzę do Was z postem FIT :D Zapewne niektórzy z Was pragną wyszczuplić swoje ciało.
Do wakacji zostało 30 dni, więc...
...trzeba się za siebie ostro wziąć! Przez ostatni miesiąc postanowiłam nie jeść słodkiego (oprócz lodów, choć też staram się je ograniczać). Postawiłam raczej na świeże i dobre owoce oraz warzywa. <3 Na śniadanie najczęściej jem owsiankę składającą się z:
5 łyżek płatków owsianych
1 szklanki mleka
owoce (ja najczęściej mrożone maliny lub truskawki)

Czasem stawiam na kanapki z sałatą, pomidorem, ogórkiem, rzodkiewką, szczypiorkiem i szynką
Na drugie śniadanie piję szklankę smoothie bananowego, w którego skład wchodzą:
1 duży banan
3 łyżki jogurtu naturalnego
2 łyżki płatków owsianych
trochę mleka
do tego jem miseczkę z owocami (najczęściej wybieram jabłko, maliny, truskawki, kiwi, mandarynki itp.) 
 
Na obiad często jem pancakes'y z malinami, jabłkiem lub serkiem waniliowym
Na przekąskę lub podwieczorek jadam suszone banany, które można kupić w prawie każdym sklepie spożywczym
Na kolację często jem jajka (jajecznicę, jajko w papryce, jajko w tzw. dziurce)


Oto mój żywieniowy plan dnia. Mam nadzieję, że może skorzystacie trochę z niego:) NIE ZAPOMNIJCIE O PICIU CONAJMNIEJ 2LITRÓW WODY DZIENNIE i o ruchu!:) Jeśli źle jem to napiszcie mi w komentarzach ;)) Życzę Wam powodzenia w zdrowym odżywianiu!
xoxo Kasia!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz